Fout itgenoda191 datacontainer: niet opgelost met vernieuwen van autorisaties

Fout in datacontainer. Het vernieuwen van de authorisatie gaf onderstaande melding. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

itgenoda191
The client secret was incorrect.
Als de client heeft geprobeerd te authenticeren via het veld ‘Authorization’-verzoekheader, MOET de autorisatieserver reageren met een HTTP 401 (Unauthorized) statuscode en het veld ‘WWW-Authenticate’ antwoordheader bevatten dat overeenkomt met het authenticatieschema dat door de client wordt gebruikt.

Het gaat om een database die de afgelopen maand is aangemaakt. De migratie van de herfst 2021 bij lang niet-gebruikte databases speelt niet voor deze database.

De achterliggende foutmelding vanuit de Exact Online API was:

{"error":"invalid_client","error_description":"The client secret was incorrect."}

voor het Exact Online client ID dat begint met d4197d95 en eindigt op e0abca19acef.

Advies

Vraag in het Exact Online App Center het client secret van deze client ID. Vernieuw volgens de autorisatie en kies hierbij voor Bring Your Own App. Vul het bovengenoemde client ID in, evenals het client secret. Meld daarna aan op Exact Online.

Werkt het daarna? Zo nee, welke foutmelding treedt op?