Foutmelding na aanpassen .xlm bestand

Ik ben bezig met het combineren van cijfers uit Exact Online NL en BE, en deze cijfers moeten tegelijk in een Excel bestand. Om dit goed te krijgen heb ik een .xlm bestand aangepast zodat ik tegelijkertijd kan inloggen op beide Exact Online landen. Alleen krijg ik nu na het inloggen een foutmelding:

Schermafbeelding 2021-06-07 om 11.23.05

itgengpr012
Kan actieve partities niet wijzigen in 2670398@nl, 2670401@nl, 2670412@nl,… omdat de partitie … niet bestaat.
Kies alleen geautoriseerde en gelicentieerde partities.
Voorgestelde alternatieven: …

Kan iemand mij helpen?

Er treedt een foutmelding itgengpr012 op bij het opnieuw instellen van de gekozen partities (op Exact Online: administraties).

Wat opvalt is dat het voorgestelde alternatief 464019 geen @be achter de code heeft.

Een paar controles die uitgevoerd zouden kunnen worden:

  • Heeft de gekozen database zowel een alias voor be (Exact Online België) als voor nl (Exact Online Nederland)?
  • Ben je toevallig aangemeld op de standaard Exact Online België database?
  • Heeft toevallig in %USERPROFILE%\Invantive\settings*.xml de database voor Nederland+België toevallig dezelfde Id in de XML als de database voor België uit settings-discovery*.xml?

Bedankt voor je antwoord.

Zoals te zien is in de screenshot heb ik voor beide administraties een andere alias gemaakt.

Ook ben ik elders niet ingelogd op Exact Online.

Uw laatste punt begrijp ik niet helemaal.

Het gekke is dat wanneer ik inlog ik dus deze foutmelding te zien krijg over Belgie, maar juist de cijfers uit de Belgische EOL komen wel te voorschijn en de Nederlandse niet.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.