Foutmelding Teamleader.V2Flat.TimeTrackingAll@tlr

Sinds begin augustus krijg ik foutmelding dat ik geen toegang meer heb tot deze tabel. Hoe los ik dit op?

Met de tabel Teamleader.V2.TimeTracking@tlr heb ik niet voldoende aangezien daar de kolom task_id ontbreekt. Die heb ik wel in de Flat versie.

Aanvullen informatie

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Het downloadverzoek heeft meestal een SQL-statement waarin de tabelnaam zichtbaar is.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten van beide kolommen:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte, pad en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom inclusief het SQL statement, tabelnaam en parameterwaardes.

Bijvoorbeeld:

Controleer juiste server en gebruiker

Controleer zorgvuldig dat u zich aanmeldt op de Bridge Online-website die ook gebruikt wordt vanuit Power BI en met dezelfde gebruikersnaam. U ziet alleen de verzoeken van de Invantive Cloud-gebruiker waarmee u zich aanmeldt op de website.

Er zijn vier servers in gebruik:

  • bridge-online.cloud
  • app-online.cloud
  • bridge-online.invantive.com
  • app-online.invantive.com

De gebruikte server ziet u in uw script of broncode van rapportage.

Controleer juiste aanvraag en details

Zorg ervoor dat u het verzoek eerst selecteert om de details weer te geven. Er hoort maar één verzoek zichtbaar zijn in de schermafbeelding.

Controleer ook zorgvuldig of het verzoek een pad heeft met odata4 of apps. Verzoeken met andere paden zijn over het algemeen niet relevant voor dit doel.

Foutmelding en tips per e-mail

Daarnaast zal de Invantive Cloud-gebruiker die de foutmelding heeft op zijn e-mailadres veelal een e-mail ontvangen met een foutmelding en tips als er sprake is van een foutmelding in Power BI, Power Query, Azure Data Factory, Qlik of Tableau.

Advies is om de spam van de betrokken gebruiker te controleren op dergelijke e-mails verzonden vanaf support@invantive.com.

Zie Itgentlr015 foutmelding - Power BI/Teamleader of volg de hyperlink in het detailsvenster voor de oplossing.

Ik snap het niet volledig. Wil dit zeggen dat mijn gebruiker geen toegang geeft tot de tijdregistraties in Teamleader? Want ik heb dit probleem enkel en alleen bij deze ene tabel.

Want de gebruiker kan alles zien in Teamleader.

Zie het gelinkte artikel. De Teamleader-gebruiker heeft geen toegang (meer) tot een van de modules, waardoor de API terecht een foutmelding geeft.

Advies is om meer rechten te verwerven.

Begin september kunnen we u informeren welke module het betreft.

De gebruiker heeft alle rechten in Teamleader, we gebruiken de superuser. Kan u nogmaals nagaan wat de oorzaak is van deze foutmelding?

Is het mogelijk om nogmaals na te zien? Want bijvoorbeeld tabel Teamleader.V2.TimeTracking@tlr kan wel geopend worden in Power BI. Het gaat dus over dezelfde data en toegangsrechten zoals de tabel Teamleader.V2Flat.TimeTrackingAll@tlr welke niet werkt in Power BI.

Begin september kunnen we u informeren welke module de foutmelding veroorzaakt door het ontbreken van rechten en/of licentie.