svg
7 februari 2024 om 13:33
1
We krijgen geen data te zien in de Invantive SQL Editor bij een Visma NMBRS database. We hebben al verschillende tabellen geprobeerd te openen,. De startup SQL is use all
.
Is dit de juiste startup SQL voor NMBRS, of moet deze veranderd worden?
Het API-account heeft alle API rechten in NMBRS.
forums
9 februari 2024 om 08:15
2
Het is geen bekend probleem.
Het advies is om de rechten in NMBRS zorgvuldig te controleren, evenals dat ook de gecontroleerde gebruiker degene is die gebruikt wordt.
Zie voor meer uitleg:
Voor het koppelen van Nmbrs met SQL Server via Data Hub of Invantive Cloud met Azure Data Factory:
Is het nodig of handig om een apart account aan te maken binnen NMBRS voor de dataconnector?
Wat moet de rechten zijn van de account binnen Nmbrs die wordt gebruikt voor de verbinding?
De Startup SQL is prima indien alle verloonde bedrijven geselecteerd moeten zijn. Zie Administratie(s) selecteren voor een Invantive Cloud database .
1 like
forums
11 februari 2024 om 08:59
3
Een andere mogelijke oorzaak is dat de button âUitvoerenâ sinds de upgrade naar release 24.0 niet meer werkt. Ctrl Enter werkt wel. Inmiddels werkt ook de button weer.
Zie Invantive Cloud | Exact Online - UniversalSQL-editor geen resultaat .
Kan dit het probleem verklaren?
1 like
svg
12 februari 2024 om 07:37
4
Dit heeft het probleem inderdaad opgelost. CTRL+ENTER werkt wel, de âUitvoerenâ knop werkt bij ons nog niet.
Dank voor deze tijdelijke oplossing, het zou wel fijn zijn als de âUitvoerenâ knop zou werken.
svg
12 februari 2024 om 07:49
5
Update:
âUitvoerenâ knop werkt weer, dankjewel!
1 like
system
gesloten
19 februari 2024 om 07:49
6
Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.