Geen data uit NMBRS Database

We krijgen geen data te zien in de Invantive SQL Editor bij een Visma NMBRS database. We hebben al verschillende tabellen geprobeerd te openen,. De startup SQL is use all.

Is dit de juiste startup SQL voor NMBRS, of moet deze veranderd worden?

Het API-account heeft alle API rechten in NMBRS.

Het is geen bekend probleem.

Het advies is om de rechten in NMBRS zorgvuldig te controleren, evenals dat ook de gecontroleerde gebruiker degene is die gebruikt wordt.

Zie voor meer uitleg:

De Startup SQL is prima indien alle verloonde bedrijven geselecteerd moeten zijn. Zie Administratie(s) selecteren voor een Invantive Cloud database.

1 like

Een andere mogelijke oorzaak is dat de button “Uitvoeren” sinds de upgrade naar release 24.0 niet meer werkt. CtrlEnter werkt wel. Inmiddels werkt ook de button weer.

Zie Invantive Cloud | Exact Online - UniversalSQL-editor geen resultaat.

Kan dit het probleem verklaren?

1 like

:rofl::rofl::rofl:

Dit heeft het probleem inderdaad opgelost. CTRL+ENTER werkt wel, de ‘Uitvoeren’ knop werkt bij ons nog niet.

Dank voor deze tijdelijke oplossing, het zou wel fijn zijn als de ‘Uitvoeren’ knop zou werken.

Update:

‘Uitvoeren’ knop werkt weer, dankjewel!

1 like

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.