HubSpot: Couldn't complete the connection

Ik krijg de bijgaande foutmelding tijdens het verbinden van HubSpot:

Ik ben een SuperUser en heb alle rechten. Wat moet ik doen?

Couldn’t complete the connection
The redirect_uri doesn’t match the client registered redirect_uri.
Please contact the app developer.

De HubSpot-driver is nog niet beschikbaar voor productiegebruik. I.v.m. in productie name van Odoo BETA is deze per abuis meegekomen.

Zodra HubSpot beschikbaar is zal dit topic bijgewerkt worden.

Aan welke tijdlijn moet ik denken als het gaat om het ingebruik kunnen nemen van deze connector?

Hij stond gepland oorspronkelijk voor 1 januari 2023, maar i.v.m. strategiewijziging hebben Sendinblue en Odoo voorrang gekregen. De HubSpot-driver op zich kan wel bruikbaar gemaakt worden, maar het datamodel kan variëren.

Indien gewenst kunnen we wat er is proberen bruikbaar te maken, maar er is een kans dat tabelnamen e.d. gewijzigd moeten worden op een later moment.

Is dat voor de gewenste toepassing en beschikbare budget in uren passend?

Wat bedoel je met “Is dat voor de gewenste toepassing en beschikbare budget in uren passend?”

Er wordt bedoeld mee dat de driver in BETA is en de uiteindelijke driver mogelijk onaangekondigd een andere vorm krijgt qua tabellen en/of werking. Dit moet passen bij het soort toepassing waar de driver voor gebruikt gaat worden op korte termijn. Het kan bijvoorbeeld nodig zijn om bestaande code die van de BETA-tabellen gebruik maakt opnieuw te schrijven.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar het enige dat ik nodig heb zijn alle kolommen uit tabel Sales > Deals

image

De stappen voor het registreren van de HubSpot-database staan beschreven in:

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.