Internal server error bij het ophalen van de tabellen, vermoedelijk sinds een upgrade in Odoo

Ik loop in Invantive Cloud tegen hetzelfde probleem aan als hier beschreven:

Ik krijg ook exact dezelfde foutmelding.
Deze is er sinds een kleine week. Ik heb gehoord dat er onlangs een Odoo upgrade is gebeurd.

In de systeemberichten vind ik dit terug:

Weergegeven Bridge Online HTTP 500-serverfout.
Could not convert string to boolean: standard. Path 'result\[213\].translate', line 1, position 262168.

De fout is er sinds de upgrade naar Odoo 19.

Hebben jullie hiervoor een oplossing?

Kunt u de foutcode toevoegen (itgen...) die niet begint met itgenboe?

Dit is de foutmelding. Onderaan wordt ‘itgenclr078’ vermeld.

Microsoft.Mashup.Engine1.Library.Resources.HttpResource: Request failed: 
OData Version: 3 and 4, Error: The remote server returned an error: (500) Internal Server Error. (Een interne fout is opgetreden van de soort  'B05E72'. Neem contact op met uw leverancier. (itgenclr078, 4cdab2cb-4279-446d-8d57-73d733d65b59))

Het probleem wordt veroorzaakt door een aanpassing aan het type van het veld translate in het Odoo-datamodel. Er is een aanpassing gemaakt aan versie 25.1-BETA en 25.0. In de volgende release van Invantive Bridge Online zal deze aanpassing effect hebben.

Bedankt voor het snelle antwoord.

Kunnen jullie aangeven wanneer die volgende release in productie staat?
Dan kunnen wij beoordelen of we in tussentijd een alternatieve oplossing moeten voorzien of niet.

Er is een nieuwe release beschikbaar die dit probleem zou moeten oplossen. De benodigde wijzigingen zijn beschikbaar vanaf release 25.0.210 en in alle toekomstige BETA versies.

Deze nieuwe release is/wordt in productie genomen op Invantive Cloud.

Voor meer informatie zie:

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.