Invantive Cloud niet bereikbaar (App Online / Bridge Online)

Geen connectie mogelijk met app-online.cloud

Graag reactie

Het gaat om 1 specifieke gebruiker die wel toegang heeft tot de Invantive Cloud-website, maar geen enkel verzoek op Invantive App Online of Invantive Bridge Online komt tot een einde: de site blijft laden.

Ook via de browser opvragen van de user data met https://bridge-online.cloud/me of databases via https://bridge-online.cloud/setup/databases zoals beschreven op https://developer.invantive.com/ leidt tot geen antwoord.

De laatst geslaagde uitwisseling was om 06:42 UTC.

Omstreeks 06:44 is release 23.0.57 in productie genomen als opvolger van 23.0.53. Maar ook onder release 23.0.53 blijven de problemen optreden.

Kandidaat voor de oorzaak is een interne time-out tussen Invantive Bridge Online/App Online en Invantive Data Guard door het bepalen van de Fair Usage-cijfers. Deze specifieke gebruiker verwerkt een groot datavolume.

In de berekening van de Fair Usage-cijfers zijn een aantal verbeteringen doorgevoerd qua performance. Een aantal extra verbeteringen zullen nog uitgevoerd worden.

Na de eerste aanpassingen lijkt het probleem niet meer op te treden.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.