Het inladen van data uit ExactOnlineREST.CRM.Accounts@eol
via Invantive Bridge - OData in Excel levert de volgende fout op:
OData:
Aanvraag mislukt:
De externe server heeft een fout geretourneerd:
499
Het downloaden van gegevens werd geannuleerd na , bijvoorbeeld doordat de gebruiker wegnavigeerde in de gebruikersinterface.
itgenboe242
Dit betreft een verbinding met een Exact Online licentie uit Frankrijk
Voor de configuratie binnen Invantive Cloud werd er gewerkt met een een app die geregistreerd werd bij Exact.
Via de browser wordt dezelfde fout verkregen:
{"error":{"code":"itgenboe307","message":"Het downloaden van de gegevens werd na 2 seconden geannuleerd, bijvoorbeeld doordat de gebruiker in een browser wegnavigeerde. (itgenboe307, d1ec1624-0f21-4732-a507-164240d564bc)","target":null,"details":[{"code":"d1ec1624-0f21-4732-a507-164240d564bc","target":null,"message":"Unique ID"}],"innererror":null}}
Wat is de oorzaak van deze foutmelding?
Queries binnen de SQL editor in Invantive Cloud lukken zonder fout.