itgeneuy048
Gebruik een e-mailadres met de domeinnaam van de website van uw organisatie.
Gebruik geen hotmail, gmail of vergelijkbare sites met e-mailadressen van consumenten.
E-mailadressen eindigend op onmicrosoft.com worden beschouwd als niet-volledig geconfigureerde zakelijke e-mailadressen en daarom geweigerd.
Gelieve het bijbehorende e-mailadres met bijvoorbeeld dezelfde domeinnaam als uw website te gebruiken. In dit voorbeeld zou dat admin@acme.com kunnen zijn.
Ik heb zojuist ‘onmicrosoft.’ van het emailadres gehaald waardoor ik verder kon met het aanmaken van het nieuwe Invantive Cloud account. Als laatste stap moest er een bevestigingscode ingevuld worden.
Doordat ik het ‘onmicrosoft.’ deel uit het e-mailadres heb verwijderd, krijg ik geen mail binnen in deze mailbox. Hoe kan ik dit oplossen?
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.