Itgenspe018: API key is expired op Simplicate kopie naar SQL Server

Wij gebruiken Invantive Query tool om een Simplicate database te kopieren naar een lokale SQL Server.

De Simplicate API key is verlopen. Ik heb een nieuwe API-key aangemaakt maar weet niet waar ik deze kan invullen.

Waar kan ik die opgeven?

De API-sleutel en secret voor Simplicate zijn op te geven in het aanmeldscherm bij het veld API Sleutel (normaliter getoond als “Gebruiker”-veld) en API Geheim (“Wachtwoord”) zoals in onderstaande afbeelding:

image

Daarnaast kunnen ze ook ingesteld worden via de settings*.xml-bestanden in de %USERPROFILE%\Invantive-map (zie Hoe vind ik %USERPROFILE%\invantive? en Settings.xml XML-formaat voor virtuele SQL databases)

Alle andere instelopties voor Simplicate-API driver zijn te vinden in:

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.