Itgensuy016 Kan geen URL's oplossen die essentieel zijn voor de juiste werking van deze applicatie

Ik krijg een foutmelding op Invantive Control for Excel:

itgensuy016: Kan geen URL’s oplossen die essentieel zijn voor de juiste werking van deze applicatie.
De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Controleer of uw IT-afdeling de volgende kritieke URL’s niet blokkeert: ‘https://customerservice.invantive.com/test.html’.
Bericht ID: d1b999d1-823e-4ea6-9f84-6308ae56b3cc
Opgetreden (UTC): 19-5-2025 09:40:05
System.Net.WebException
ValidationException
bij System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
bij Invantive.Basics.HttpHelper.DownloadUrlToByteArray(GlobalState owner, ExecutionOptions executionOptions, String downloadUrl, String& documentContentType, String acceptMimeType, String userAgent, Int32 timeoutMs, String contentType, String method, Dictionary`2 headerValues, Byte payload)
bij Invantive.Data.Windows.SystemUtility.EM.H(Uri , ParallelLoopState , Int64 )

Deze URL wordt niet geblokkeerd blijkt uit controle.

Ik heb precies dezelfde melding. Bij het klikken op de link naar de test pagina wordt de pagina geblokkeerd. Op zich wel vreemd omdat Invantive altijd heeft gewerkt en nu ineens niet meer.

Is er iets gewijzigd?

Deze foutmelding met code itgensuy016, en specifiek met de tekst “test.html” in de URL, treedt op door een upgrade van de Invantive-infrastructuur.

Enkel op versies die niet meer ondersteund worden zal deze fout optreden, zoals 22.0.x.

Advies is om de software te upgraden naar een ondersteunde versie. Deze zijn te vinden op: