De tracefile bleek helaas niet bruikbaar; hij is mogelijk met DbgView of een ander programma samengesteld. Na de initiele stappen die wel hierin terug te vinden waren wordt registreren naar Windows Trace echter uitgeschakeld om rekenkracht te sparen. Er is nog wel in terug te vinden dat INVANTIVE_TRACE_ACTIVE nog uitstaat:
00000265 2.92420411 [13224] {“MessageCode”:“itgenber023”,“Message”:“Environment variable INVANTIVE_TRACE_ACTIVE is set to False, since no value assigned.”,“OccurredUtc”:“2023-01-18T12:14:28.3545263Z”,“Id”:4,“ManagedThreadId”:1,“SessionId”:“AUTO-owner-389bb217-7f1f-4cbd-bf61-4b1edc831b23”,“GuiOsUser”:“…\…”,“GuiUser”:“…\…”,“Uid”:“133bc311-3b4a-4fa4-8054-e0f5e297de57”}
Gelieve een trace te maken zoals beschreven in Ondersteuning bieden bij Data Hub en andere on-premises producten. Deze procedure vereist het instellen van drie omgevingsvariabelen (kopie uit link):
De volgende stap is het verzamelen van gedetailleerde logging van het incident volgens deze stappen:
- Stel de omgevingsvariabele
INVANTIVE_TRACE_ACTIVE
in op “true” zoals beschreven in de handleidingen.- Stel de omgevingsvariabele
INVANTIVE_TRACE_TO_FILE
in op “true”.- Stel de omgevingsvariabele
INVANTIVE_TRACE_FOLDER
in op “c:\temp\ticket-trace” of een andere map met tenminste een paar gigabyte vrije schijfruimte.
Het resulterende tracebestand om op te sturen is te vinden in c:\temp\ticket-trace
.