Momenteel is het niet mogelijk om de data van Loket te refreshen. Hebben hier meer mensen last van?
Zou je nogmaals willen proberen? Het lijkt er op dat kortstondig down is geweest.
De 503 error geeft aan dat een back-office server niet beschikbaar was.
We zoeken uit of er verbetermogelijkheden zijn.
De error 503 is opgelost.
De oorzaak is inmiddels achterhaald. De 503 error is vandaag tenminste nog 1x opgetreden.
Een incident hiervoor is zichtbaar op https://status.invantive.com.
Oorzaak is een crash van de SQL engine door een bug die getriggerd kan worden met een specifieke query. De oorzaak zal vandaag of morgen weggenomen worden met een nieuwe release.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.