Mapping TeamLeader - Power BI - Facturen Tabel

Als ik vanuit Teamleader een export maak van alle facturen dan krijg ik per factuur ook alle artikelen te zien die op de factuur staan. Echter als ik in PowerBI de tabel facturen open krijg ik alleen het factuurnummer en het totaalbedrag te zien, niet welke artikelen er allemaal tot die factuur behoren.

Ik krijg niet gevonden waar de tabel zit waar en alle artikelen in zitten en alle factuurnummers zodat ik per factuur ook op artikelnummer kan filteren. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Voor het ophalen van de genoemde informatie kan de view InvoiceLinesAll gebruikt worden. Daarin is naast het product ook andere informatie te vinden, bijvoorbeeld over de BTW.

Voor complexere scenario’s kan aan de hand van het factuurnummer met de tabelfunctie InvoiceLinesById ook per stuk de regels bij een factuur opgehaald worden.

Kan deze ook al in V1 gebruikt worden? Ik zie de tabel in V2 wel staan maar V2 kan naar mijn weten nog niet gebruikt worden

De Teamleader V1 API zijn end-of-life. De Teamleader V2 API’s worden bij voorkeur gebruikt.

Om de verwarring maximaal te maken bestaat er ook nog Projecten V2; het gebruik daarvan raden we niet aan. De API’s zijn niet dekkend.

InvoiceLinesAll is onderdeel van de Teamleader V2 API’s.

Als ik de V2 InvoiceLinesAll probeer te openen krijg ik de volgende foutmelding:

DataSource.Error:
OData:
Request failed:
The remote server returned an error:
(500) Internal Server Error.
You have no access to this module
itgentlr015

De foutcode itgentlr015 geeft aan dat de gebruikte Teamleader-gebruiker hier geen rechten op heeft.

Advies is om contact op te nemen met de applicatiebeheerder van Teamleader om meer rechten te verwerven.

1 like

Top, bedankt voor de hulp!

1 like

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.