NMBRS FTE berekenen

Voor de berekening van het aantal FTE’s probeer ik uit de tabel EmployeeSchedulesByEmployeeYearPeriod de periodes per rooster te halen. Hier staat alleen de Startdatum van het rooster in, niet de Einddatum. Hierdoor zou je voor een medewerker meerdere roosters toekennen.

Ik wil niet alleen het huidige aantal FTE’s kunnen berekenen, maar ook periodes terug kunnen kijken.

Hoe kan ik hier de kolom einddatum aan toevoegen aan de Schedules tabel, of welke andere tabel kan ik gebruiken?

De contract tabellen zijn niet volledig ingevuld in NMBRS om het aantal FTE’s te kunnen berekenen.

Het lukt niet goed om de vraag te interpreteren.

Is het mogelijk om van een fictieve medewerker de regels uit deze tabelfunctie toe te voegen en daarnaast te melden wat zijn daadwerkelijke roosters zijn (geweest)?

Bedankt voor de reactie.
Zie hier een voorbeeld uit de Employee Schedule tabel. Hierbij zie je voor medewerker 71349 dat de startdatum van het rooster voor de medewerker 12/12/2022 was en hij/zij sindsdien 24 uur per week werkte. De regel eronder zie je de roosterwijziging heeft plaatsgevonden met startdatum 01/02/2023 waarbij de medewerker nu 40 uur werkt. De einddatum van een bepaald rooster staat niet in de tabel. Hoe zou ik deze toe kunnen voegen, zodat ik voor deze medewerker niet twee actieve roosters zou tellen (aangezien er geen einddatum in de tabel staat), maar alleen diegene die op dat moment geldt?

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Itgendca003 melding op NMBRS