Notities/opmerkingen openstaande posten Exact Online

Is er een tabel die de notities/opmerkingen van openstaande posten exporteert? Deze vind ik niet terug in de tabel Financial.ReceivablesList@eol.

Is het mogelijk hiervan een (geanonimiseerd en ruim bemeten qua inhoud) voorbeeld uit Exact Online web interface hiervan toe te voegen als antwoord?

Ik begrijp het verzoek niet helemaal gezien de vraag. Net zoals dat ik bijvoorbeeld de omschrijving kan zien van de openstaande factuur (debiteur), ben ik benieuwd of er ook een tabel is waarbij de eventuele toegevoegde notities die men in Exact Online (Verkoop->Openstaande Posten->Overzicht) kan toevoegen in Power Query terug te zien zijn?

Correct. Is het mogelijk om een schermafdruk toe te voegen wat gezocht wordt?

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Hierbij de gevraagde screenshot. Hoor graag hoe ik de notities, te zien door op knop in laatste kolom te klikken, te zien krijg via de query en in welke tabel.

Daarnaast de vraag in welke tabel de dag terug te zien is wanneer de laatste herinnering verstuurd is en hoeveel herinneringen er verstuurd zijn.

Om ons onbekende redenen is er tot dusver geen (of hoogstens heel beperkt) ondersteuning op de Exact Online API’s op dit soort proceselementen door Exact. De connector kan het dus ook niet aanbieden.

Advies is om dit als idee aan te dragen bij Exact. Hiervoor is er een sectie “Ideas” op support.exactonline.com.

Mogelijk gerelateerd:

Ook in september 2023 zijn er nog geen API’s om de notities bij facturen op te halen. Verdere opvolging vindt plaats via: