OData: Request failed: The remote server returned an error: (500) Internal Server Error. (Een interne fout is opgetreden van de soort 'DDC4AB'

Ik probeer via de power bi service mijn rapport te refreshen maar krijg volgende error:

OData: Request failed:
The remote server returned an error:
(500) Internal Server Error.
(Een interne fout is opgetreden van de soort ‘DDC4AB’.
Neem contact op met uw leverancier

Is dit iets wat langs mijn kant opgelossen kan worden? Zo ja, wat kan ik doen?
Of is dit iets aan de kant van Invantive?

In een vorige topic zag ik dit als jullie antwoord op dezelfde vraag:

“Gelieve nogmaals te proberen. De Invantive Bridge Online en Invantive App Online was overmatig belast. Dit is inmiddels hersteld.”

De melding is wat vaag. De reden daarvoor is onbekend en wordt uitgezocht. Het eigenlijke probleem lijkt te zijn dat de tabel SalesOrderLinesIncremental wordt gebruikt die niet meer beschikbaar is in de Exact Online API.

Deze achterliggende reden is altijd terug te vinden in Invantive Bridge Online Monitoring zonder de vage formulering.

Zie ook het volgende topic vanwege het vervallen van deze tabel:

De foutcode “DDC4AB” is een (bewuste) obfuscatie van een web downloadfout itgenoda057 die sinds enkele dagen optreedt bij het verwerken van verkooporders uit Exact Online via SalesOrderLinesIncremental.

Exact heeft de API behorende bij deze tabel blijvend verwijderd. In de release die 15 augustus 2023 in productie genomen is op Invantive Cloud zijn de vervallen tabellen daarom ook verwijderd.

Een duidelijker foutmelding dat de tabel niet meer bestaat zal sinds 15 augustus 2023 verschijnen met de foutcode itgengpr015.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.