Odoo foutmelding refresh

Sinds afgelopen week diverse foutmeldingen, bij refresh (er is niets aan het report in Power BI veranderd).

Hoe kan ik de foutmelding oplossen zodat deze weer automatisch gaat refreshen (handmatige refresh doet het ook niet)?

Foutmelding bij handmatige refresh:

Odata:
Requested failed:
Unable to connect to the remote server
Foutmelding automatische refresh:
Failure details:
The last refresh attempt failed because of an internal service error.
This is usually a transient issue.
If you try again later and still see this message, contact support.
[ValidateMarkupTags][ccon]DataSource.Error: [ccon]OData[/ccon]:
Request failed: [ccon]Unable to connect to the remote server[/ccon].
DataSourceKind = [ccon]OData[/ccon].
DataSourcePath = [ccon]https://bridge-online-beta.invantive.com/**********/ccon]. [/ccon];
[ccon]OData: Request failed: Unable to connect to the remote server[/ccon].
The exception was raised by the IDbCommand interface.
Table: DIM Odoo product product@odo

Welke foutmelding is te zien bij het bijbehorende request in Invantive Bridge Online Monitoring (zie Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring) ?

Is het mogelijk om een schermafdruk van de details inclusief de kop toe te voegen, of het verzoek ID in de kop van het detailsscherm?

Dank voor de afbeelding. Deze behelst een time-out bij het invoeren van de MFA verificatiecode gedurende het aanmelden op Invantive Cloud.

Is het mogelijk om het verzoek op te zoeken van de gefaalde download of deze op te wekken zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring ?

U kunt dit verzoek herkennen aan het tijdstip (dat sluit aan bij de melding) en aan de URL (deze dient in ieder geval odata te bevatten), evenals de tabelnaam in de kolom rechts.

De Bridge Online Monitoring URL begint met ‘https://bridge-online.cloud’, niet met ‘https://cloud.invantive.com’.

Sorry, ik zie geen fout in bridge-online.cloud en ik begrijp niet wat ik moet doen om de gefaalde download op te wekken.

(Bijlage Monitoring - Bridge Online.pdf ontbreekt)

Is het mogelijk om de inhoud van Bridge Online Monitoring toe te voegen (voor uitleg zie Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring). Een voorbeeld van de gevraagde informatie is te zien in bijvoorbeeld:

ik krijg de door uw gevraagde informatie niet naar voren in bridge online monitoring.

Wel zie ik onderstaande melding in Power BI:

Is het mogelijk om telefonisch contact te hebben zodat u met mij mee kan kijken?

Vanuit Power BI Desktop krijg ik onderstaande melding

Odoo res partner@odo
OData: Request failed: Unable to connect to the remote server

Ik heb geprobeerd via “edit source settings” en “clear permissons”, gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw in te stellen, zonder succes. En als ik de OData URL in de webbrowser benader met deze gegevens dan doet ie het wel.

Advies is om in Invantive Bridge Online Monitoring (https://bridge-online.cloud/monitoring) dit verzoek terug te zoeken o.b.v. tijd. Let op: alle tijden zijn in UTC op Bridge Online.

Gelieve daarna een schermafdruk van de details hier toe te voegen, inclusief de titel met het verzoek ID.

Er werd voor dit rapport gebruik gemaakt van de Bridge Online BETA URL (https://bridge-online-beta.invantive.com). Deze is al enige tijd niet meer beschikbaar. Hierdoor kwam er ook geen data binnen op Bridge Online Monitoring.

De URL is aangepast naar https://bridge-online.cloud en het rapport kan weer verversen.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.