Open inkoopfacturen

Via de API’s kunnen wij een overzicht opvragen van de open inkoopfacturen? Voor mijn Cashflow rapport heb ik nood aan alle inkoopfacturen over een periode. Op welke manier kan ik hier aanspraak op maken?

Het uitlezen van data van de open inkoopfacturen gebeurt bij voorkeur via de tabel APOutstandingItems. Dit is een van de meer gebruikte tabellen en deze variant schaalt goed naar honderden administraties. Een lijst van de meestgebruikte Exact Online tabellen staat in de documentatie onder de kopjes “Exact Online REST API and Popular Tables” en “Exact Online XML API and Popular Tables”.

Deze API’s moet ik opvragen in Invantive Cloud en loopt niet via de website “Get My Report”?

Get My Report biedt alleen voorgedefinieerde rapporten. De genoemde tabellen zitten achter de Openstaande Verkoopfacturen en Inkoopfacturen module, maar kunnen ook los opgehaald worden via Invantive Cloud, Invantive Control for Excel en andere Invantive SQL-gebaseerde producten.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.