Verschil factuur voorstellen Exact Online en API tabellen

Ik ben bezig met het inzichtelijk maken van de verwachte cashflow over de komende weken. Hiervoor wil ik gebruik maken van de “factuur voorstellen”, binnen de Exact Online API is dit de tabel “invoice terms”.

Binnen het bedrijf worden er factuurvoorstellen gemaakt opbasis van deelbetaling en op basis van extra uren die later in een grotere factuur mee gefactureerd worden.

Echter, als ik de tabel probeer te laden krijg ik alleen de rows van de deelbetaling maar niet van de uren die er in de Exact Online-omgeving wel staan.

Is hier een oplossing voor dat ik alle factuurvoorstellen te zien krijg?

Is het mogelijk om van telkens 1 van beide soorten factuurvoorstellen een volledige schermafdruk (geanonimiseerd) toe te voegen?

Alle schermen zijn hetzelfde. Naar verwachting zouden de rijen van beide soorten dan ook terug te vinden moeten zijn in de InvoiceTerms-tabel.

Dat dacht ik dus ook maar in die tabel komen dus alleen de “deelbetaling” rij voor. Maar het klinkt alsof er niet veel aan te doen dus dan ga ik opzoek naar een methode om er omheen te werken. in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Advies is om dan bij Exact Online Support na te vragen of er een API voor is. Voor alle drivers geldt dat er aangesloten wordt wat er beschikbaar is. Mocht er iets voor zijn, dan zal dit toegevoegd worden in een volgende release.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.