Probleem selecteren valuta voor inlezen wisselkoersen

Ik voer wekelijks 4 wisselkoersen in voor mijn administratie. In het veld waarin je de valuta’s kan opgeven kan ik wel een valutacode typen, maar vervolgens krijgt deze niet een grijs blokje zodat ik door kan naar de volgende. Als ik op inlezen druk verdwijnt de code die ik heb getypt en gebeurt er vervolgens niets. Ik heb al opnieuw ingelogd en ook de cookies van mijn browser (Edge) verwijderd. Een andere browser (Chrome) heeft hetzelfde probleem.

Kan dit verholpen worden? Veel dank!

Dit is geen bekend probleem.

Is het mogelijk een screenshot / screenshots toe te voegen die het probleem laten zien?

Is het mogelijk om de Developer Console van de browser te openen (F12 in Google Chrome) en die open te houden terwijl de actie plaatsvindt? Verschijnen er meldingen in de console (rood)? Zo ja, is het mogelijk hiervan een screenshot toe te voegen?

Meer informatie over wat Developer Console is, is te lezen in:

Het probleem is dus dan als ik in het valuta balkje “USD” of een andere valutacode invul en op TAB druk, dat het dan niet een grijs blokje krijgt zodat ik andere valuta’s kan invullen.

Als ik op de groene knop druk verdwijnt de ingevulde valutacode en gebeurt er verder niets.

Als ik kies voor “Standaard selecteren” dan worden er automatisch een aantal valuta ingevuld, waarvan er maar 1 is die ik nodig heb. Als ik die laat staan en vervolgens op inlezen druk dan gaat het wel goed.

Maar ik kan dus niet de andere 3 valuta’s erin zetten die ik nodig heb.

Het lukt niet om dit probleem te reproduceren.

Situatie vooraf:

Voer in “ang”:

Druk op TAB, “ANG” wordt toegevoegd:

Welke stappen zijn anders dan hierboven geschetst?

Aha, ik krijg dus niet het dropdown menu met de valuta. En als ik zelf een code invul en op tab druk dan verspring ik naar het dagen veld.

Ik ervaar dezelfde bug op de pagina - ik kan geen enkele valuta selecteren.

Zoals telefonisch besproken - na jullie wijziging werkt het nog niet.

Een verbetering is doorgevoerd.

Als de in Exact Online geselecteerde administratie niet de oudste administratie was, dan werd de lijst van beschikbare valuta als leeg weergegeven. Dit zou nu opgelost moeten zijn.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.