Gebruiksvraag Valuta Tools

Nu kom ik verder, maar krijg ik een ventertje te zien waarin ik moet invullen:

Natuurlijke sleutel:
Request ID:

Dit is ook nieuw voor mij. Welke gegevens zijn dit?

Dit is geen bekend invulscherm.

Is het mogelijk een geanonimiseerde schermafdruk (volledige browser) toe te voegen?

Als ik op OK of het kruisje klik blijft het wit, het onderliggende scherm wordt niet actief.

De administratie(s) zijn schijnbaar niet beschikbaar. Heel vaag is in de achtergrond nog leesbaar “Exact Online Administraties (0)”.

Een aantal verbeteringen zijn doorgevoerd om het gebruiksgemak in het geval er geen geldige administraties zijn te verbeteren. Die verbeteringen zijn reeds in productie genomen op Valuta Tools.

Door te klikken op de gebruikersnaam rechtsboven, is ook te zien of er administraties geweigerd zijn omdat ze bijvoorbeeld buiten het servicegebied vallen. Zie ook:

Er lijkt toch meer aan de hand, want nu kan ik helemaal niets meer.

Ik kom na klikken op Exact Online Nederland direct in onderstaand scherm terecht. Er wordt niet gevraagd om mijn Exact Online gebruiker. Ik ben niet ingelogd in Exact Online op dit moment, als ik klik op inlezen laatste wisselkoersen gebeurd er niets.

Via een andere browser (Microsoft Edge) is het zojuist wel gelukt. :slightly_smiling_face:

Fijn dat gelukt is!

Kunt u het nogmaals proberen met uw oorspronkelijke browser?

Welk type browser gebruikte u toen het niet werkte?

Nee, lukt nog niet met Google Chrome.

Ik zie wel nu een melding erbij staan: Javascript is not available. Dit stond er voorheen niet.

Ik heb zelf niets gewijzigd of iets recent gedeactiveerd.

De foutmelding “JavaScript is not available.”, de foutcode xxvt046 en Waiting for translation zijn indicatoren dat JavaScript niet geactiveerd is.

Normaliter als JavaScript uitgeschakeld is ziet het er echter zo uit (darkmode):

De afwijkende weergave geeft aan dat waarschijnlijk door de browser of componenten in de keten tenminste JavaScript is geblokkeerd. Mogelijk meer, maar de afwijkende weergave kan ook liggen aan niet bijgewerkte CSS-cache.

Invantive-webapplicaties vereisen JavaScript voor een juiste werking.

Advies is om contact op te nemen met de lokale systeembeheerder en de instellingen van Google Chrome te laten corrigeren, of om een ander apparaat te gebruiken.

Het werkt nu ook weer in Google Chrome. Soms lossen de problemen zich vanzelf op? Bedankt voor je aandacht en ondersteuning. Een Windows update is het enige verschil t.o.v. vorige week.

1 like