Error met valuta inlezen: Oeps!

Ik probeer de valuta-tool te koppelen aan administraties in exactonline. Wanneer ik op de hoofdpagina onder start nu, op “Exact Online Nederland” klik, krijg ik een error:

Oeps!

Er is een fout opgetreden
Controleer de huidige status van Exact Online.

Ga terug

Wat moet ik doen? Want ik wil heel graag de valuta’s inlezen.

Is het mogelijk om een schermafdruk van het browservenster inclusief de URL zichtbaar toe te voegen?

Je ziet hier de eerste pagina waar ik klik op start nu:

En dan op de tweede pagina krijg ik de error:

Dit specifieke probleem is niet reproduceerbaar, en oogt als een bug of storing bij Exact.

Advies is om eerst aan te melden in een ander tabblad op Exact Online en dan nogmaals te proberen. Mogelijkerwijs treedt het probleem niet op indien u reeds aangemeld bent op Exact Online.

Mocht het probleem alsnog optreden, dan is advies om contact op te nemen met Exact Online Support, maar dat kan langere tijd duren.

Ik heb ook met Exact Online geschakeld over dit probleem en zij zeggen nu dat jullie het volgende voor mij moeten doen:

adjust the URL used to initiate the OAuth login flow and add the force_login=1 parameter. That will force the user to login. See support for more information

Kunnen jullie dat doen voor mij?

Dit is helaas niet mogelijk en valt ook buiten de dienstverlening op dit product.

Naar verwachting zal deze aanpassing ook niet uitmaken. Deze melding behelst een HTTP 500 oftewel een interne serverfout op Exact Online. Een interne serverfout is altijd een onverwachte situatie volgens de RFC’s.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.