Deze ochtend hebben wij geprobeerd de koersen in Exact Online in te laden via Valuta Tools, na het klikken op “Inlezen” verschijnt direct enkel en alleen de melding “Import succesvol”, echter is er helemaal niets ingelezen in Exact Online.
Normaliter neemt het inlezen ook iets meer tijd in beslag en staat er uiteindelijk ook bij hoeveel er is ingelezen.
Dank voor de aanvulling. De inhoud van de pop-up bleek niet juist gevuld te worden onder de nieuwe release 25.0. Het inlezen vond wel plaats. Een verbetering is doorgevoerd zodat weer de oorspronkelijke feedbacktekst verschijnt.
Het betrof niet enkel de pop-up, zowel bij mijn pogingen als bij de pogingen van collega’s werden er geen koersen ingeladen in Exact Online. Na de verbetering werkt dit echter ook weer. Bedankt!
Dank voor terugkoppeling. De zojuist in productie genomen versie betreft enkel een aanpassing in de visual, maar mogelijk dat er nog een andere oorzaak sluimerde. U kunt de werking altijd controleren via de download die een rapportje ophaalt.