Import succesvol. Geen wisselkoersen geladen

Zoals vrijwel iedere ochtend, probeer ik de wisselkoersen in te lezen, maar deze ochtend krijg ik de volgende melding:

Import succesvol.
Geen wisselkoersen geladen.
Selectie bevatte 9 administraties met 0 basisvaluta: EUR, GBP.

Ik doe niets anders dan anders, waarom worden er nu dan geen wisselkoersen ingeladen? Zijn er meer gebruikers die problemen ervaren?

We willen dit punt graag verder analyseren. Is het mogelijk een account te maken op Invantive Cloud en vervolgens daar een database aan te maken met hetzelfde account als dat gebruikt wordt voor het aanmelden op Valuta Tools.

Vervolgens zullen we delegatie vragen zodat we het probleem verder kunnen analyseren.

Bovenstaand verzoek vervalt, aangezien het getal “0” voor “basisvaluta” incorrect bleek. Dit had “2” moeten zijn in lijn met de er achter getoonde waarde “EUR, GBP”. Deze verkeerde waarde in de weergave zal in de loop van 1 oktober 2024 middels een software-release opgelost worden. De verkeerde waarde heeft geen impact op de juiste werking.

Bijgesteld advies is om te kijken in de administraties of er al wisselkoersen geladen zijn. Mogelijkerwijs heeft u tweemaal de data geladen of een collega heeft de wisselkoersen al ingelezen.

Het probleem is vandaag met inladen opgelost, vermoedelijk toch door de verkeerde waarde.
Tweemaal data geladen of data door een collega ingeladen was niet aan de orde, aangezien in Exact ook te zien was dat de wisselkoersen er slechts tot 26-09-2024 in stonden. Voor de dagen erna bleef het, ondanks diverse pogingen, leeg.

Bedankt voor bericht; fijn dat weer gelukt is.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.