Een van onze klanten ondervindt problemen met het verversen van de datacontainer vanwege een autorisatieprobleem met de ‘Base’ rechten. Ik kan zelf zonder problemen inloggen op het Exact Online account waar de refresh token naar verwijst. Kunnen jullie hierbij helpen?
Op dit moment kunnen we hierbij geen ondersteuning bieden.
Het lijkt er op dat ongeveer 8 oktober Exact Online onaangekondigd een of meerdere breaking changes heeft doorgevoerd op het beveiligingsmodel die bij een deel van de gebruikers tot problemen leidt.
Gezien de beperkte groep die van dit probleem last heeft zal deze melding pas later opgepakt worden. Alternatief is om een andere Exact Online-gebruiker te hanteren.
De foutmelding itgenlic556 blijkt niet de echte foutmelding te zijn. De echte foutmelding die hieraan ten grondslag ligt is itgeneor229 door het opraken van API-calls op Exact Online-administratie. De foutmelding is dus gevolgschade van de breaking changes op Exact Online API-platform.
Naar verwachting zal deze foutmelding verdwijnen zodra de programmatuur aangepast is zodat deze changes niet meer leiden tot gevolgschade. Via de statusupdates blijft u hierover op de hoogte.
In het kader van eenvoudiger detectie zal indien de gelicentieerde modules niet bepaald kunnen worden een van de volgende foutmeldingen verschijnen vanaf de release 24.0.335:
itgeneor814
User access to Exact Online can not be determined.
Please make sure that the main Exact Online customer has at least one active division.
of
itgeneor815
A list of the licensed Exact Online modules can not be retrieved.
Please make sure that the main Exact Online customer has at least one active division for which the licensed Exact Online modules can be retrieved.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.