Sinds gisteren lopen de scheduled refreshes vast in de webversie PowerBI. Vandaag heb ik dus geprobeerd om alle tabellen handmatig te refreshen; alleen zodra ik de uren tabel uit Simplicate probeer te refreshen, dan komt er een foutmelding.
Hiervan zie je ook niks terug in de Bridge Online Monitoring.
Daarnaast verschijnt er ook geen error, als ik klik op view error. (Zie bijlage voor extra info)
Er zijn meerdere klachten vandaag over Simplicate, dus er lijkt iets aan de hand te zijn.
Met de beschikbare informatie kunnen we dat echter niet achterhalen.
Kunt u een geanonimiseerde afdruk toevoegen uit Bridge Online Monitoring die hoort bij een foutmelding? Zorg er voor dat de titelbalk en de SQL-query volledig zichtbaar zijn.
Kunt u de code uit de Advanced Editor die hoort bij deze download hier toevoegen?
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.