Tabel Simplicate met termijnen / geplande omzet op datum

In de database van Simplicate mis ik een tabel die ik wel via een eerder rapport wat ik heb gemaakt via hun eigen API.

De tabel die ik mis is: …..simplicate.nl/api/v2/projects/service?.....

In die tabel kun je de geplande omzet op datum terugvinden. Ofwel de termijnen. Na bewerkingen en verwijderde kolommen kom ik op een tabel uit zoals hieronder als voorbeeld.

Voor mij is het belangrijk om de verwachte omzet te kunnen rapporteren. Kan Invantive deze tabel toevoegen?

data.project_id data.status data.invoice_in_installments data.installments.name data.installments.percentage data.installments.price data.installments.order data.installments.expiration_date data.installments.status data.id
project:5cdded26301bd24cfeaad60b7a7437df open TRUE Termijn 1 10 € 1 1 29-06-2025 invoice service:d6b87eaa9a526a72b61e8ec4cf9407af
project:5cdded26301bd24cfeaad60b7a7437df open TRUE Termijn 3 20 € 2 3 30-11-2025 open service:d6b87eaa9a526a72b61e8ec4cf9407af
project:5cdded26301bd24cfeaad60b7a7437df open TRUE Termijn 2 30 € 3 2 30-09-2025 open service:d6b87eaa9a526a72b61e8ec4cf9407af

Wat is de voorheen gebruikte volledige URL vanaf /projects/service tot het einde?

De voledige URL die gebruikt is:

...simplicate.nl/api/v2/projects/service?offset=0&limit=100&sort=-end_date

De SQL-tabellen die de Invantive UniversalSQL-driver hiervoor gebruikt zijn te vinden met de query:

select type
,      name
,      odata_service_url_for_select
,      odata_base_path
from   SystemTables@DataDictionary
where  odata_service_url_for_select like '/projects/service%'
order
by     type
,      name

met als resultaat de volgende tabellen en de bron van de opgehaalde gegevens:

TYPE NAME ODATA_SERVICE_URL_FOR_SELECT ODATA_BASE_PATH
table ProjectCostTypeServices /projects/service data[].cost_types[]
table ProjectHourTypeServices /projects/service data[].hour_types[]
table ProjectInstallmentServices /projects/service data[].installments[]
table ProjectServices /projects/service data[*]
tablefunction ProjectServiceById /projects/service/{id} data
tablefunction ProjectsService_DataCost_typesById /projects/service/{id} data.cost_types[*]
tablefunction ProjectsService_DataHour_typesById /projects/service/{id} data.hour_types[*]
tablefunction ProjectsService_DataInstallmentsById /projects/service/{id} data.installments[*]
tablefunction ServicePlanningBudgetById /projects/service/{id}/planningBudget data[*]

Lukt het om via deze tabellen de gegevens te vinden, bijvoorbeeld in ProjectInstallmentServices?

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.