Timeout bijwerken Exact Online

Zelfde issue als Timeout refresh Twinfield transactions - #4 wordt nu ook ervaren bij Exact Online. Nu wordt de foutmelding:

Request failed:
Unable to connect to the remote server’

Bij Exact Online komt dit zelden voor, maar sinds afgelopen week wel.

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk toe te voegen van de details van het downloadverzoek in Bridge Online Monitoring?

Ik zou dat graag willen doen, maar ook Bridge Online Monitoring werkt niet of kan niet worden geladen. Vandaag opnieuw bij diverse Exact Online klanten problemen met verversen

Dank voor de aanvullende informatie.

De getoonde downloadsnelheid voor nog geen 9.000 rijen van 40 minuten is niet acceptabel.

Er is de afgelopen dagen telkens vanaf omstreeks 04:00 een storing door overbelasting van de infrastructuur.

Meer informatie hierover inclusief de gezette stappen ter oplossing wordt centraal bijgehouden op Dagelijks terugkerende storing Invantive Cloud-platform.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.