Twinfield in 20.1.260 BETA?

We draaien momenteel met 20.1.260 BETA versie. Twinfield komt hier niet naar voren als platform. Komt dit door deze versie of heeft dit te maken met de licentie?

Indien het door versie komt, welke versie is dan aan te raden? Draaien nog met 20.1.260 omdat die ook Loket op juiste manier ondersteund dus dat moet wel blijven draaien.

Je kunt kijken bij Help → Overeenkomst en dan Componenten of Twinfield gelicentieerd is cq. of de sleutel daarin voorziet. Een up-to-date sleutel kun je aanvragen via mail of even bellen.

Je kunt ook een query draaien op systemproviders@datadictionary. Daarin zie je wat beschikbaar en gelicentieerd is.

Staat de Twinfield connector tussen de componenten als gelicentieerd?

Welke productcode (zoals SUBDROEM) zie je staan in de eerste paar regels van de overeenkomsttekst bij Help → Overeenkomst?

Twinfield staat inderdaad niet tussen de componenten:

Heb van één van de collega’s donderdag een nieuwe licentiesleutel gekregen, en deze ook geïnstalleerd. Deze zou voorzien in Twinfield, maar blijkbaar nog niet het geval. Kunnen jullie een nieuwe sleutel toesturen? Zal dit ook even via mail vragen.

Dank. Mochten jullie meerdere abonnementen hebben, geef dan expliciet het abonnement aan. Dat is een hoofdletter “L” gevolgd door een lang nummer.

Ik zie nu dat deze inderdaad niet voor het juiste abonnement is verstuurd. Ik heb nieuwe gemaild naar jullie support. Hopelijk kunnen jullie mij de hernieuwde licentie toesturen.