Wij hebben de afgelopen weken probleemloos met een brug tussen SnelStart en Power BI gewerkt. Bij het herladen van de data vandaag krijg ik de onderstaande foutmelding met betrekking tot de licentie. Ik heb in onze Invantive omgeving gekeken, maar deze licentie staat nog als actief aangegeven. Wat kan ik hiermee doen?
itgenlic729
Het stuurprogramma ‘SnelStart’ heeft geen licentie op overeenkomst ‘…’ (product SUBFPALL, partij …).
Neem contact op met Invantive Support voor een upgrade of gebruik een van: …
Het betreft hier een Premium Finance-abonnement, een abonnementsvorm voor accountants.
Oorzaak
De oorzaak van de foutmelding zit er in dat de SnelStart-driver circa zes maanden geleden uit de accountancy-abonnementen gehaald is omdat SnelStart zich richt op ondernemers.
Hierbij is gebleken dat de synchronisatie van de componenten van een abonnementsvorm enkel wijzigingen en toevoegingen verwerkte vanuit het backoffice waarin de abonnementsvormen worden bijgehouden. Verwijderingen bleken niet verwerkt te worden. Dit is gisteren gecorrigeerd met een inhaalslag.
Suggestie
Is het mogelijk om de SnelStart-driver te gebruiken onder de naam van de betrokken ondernemer? Het is onderdeel van een gratis abonnementsvorm.
Duidelijk. Dank voor de reactie. Kunnen wij hiervoor ook de inlog gebruiken die wij als accountant gebruiken om bij SnelStart in te loggen en administraties te bekijken?
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.