Foutmelding bij het aanroepen van een database: itgenscr811

Wij hebben een aantal Invantive Cloud licenties aangeschaft voor onze klanten. Om de facturering goed te laten verlopen heeft een Invantive Cloud medewerker 2 maanden na het aanmaken van het account de bedrijfsnaam veranderd. Het gedeelde “as OEM for” is erbij gekomen:

image

Na deze aanpassing kunnen wij het Power BI dashboard die draait op een database uit deze licentie niet meer refreshen. Ik heb de Exact Online database verwijderd en nog een keer aangemaakt met een Client ID en Client Secret. Maar dit lijkt het probleem ook niet op te lossen. Ik krijg namelijk steeds dezelfde foutmelding:

image

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

• de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom.

De monitoring geeft aan dat er geen actief abonnement is, dit is niet juist. Kan dit komen doordat het bedrijf gisteren/vandaag is aangepast?

itgenscr811
ACME heeft geen actief abonnement of abonneemnt dat verlopen is.
De database gebruikt stuurprogramma’s waarvoor een Free Plan of een Premium-abonnement vereist is.
Sluit een abonnement via Invantive Sales op +13 88 00 26 500 of sales@invantive.com.

Dank! Een toepasselijk OEM-abonnement wordt aangemaakt en via een rechtstreeks kanaal aan u overgedragen. Dit OEM-abonnement zal na circa 2 uur zichtbaar zijn in het scherm Abonnementen op Invantive Cloud.