Itgenlic717 De licentiesleutel is uitgeschakeld op de licentieserver

Bij het gebruik van Invantive Cloud voor het uitvoeren van een applicatie krijg ik de volgende foutmelding:

itgenlic717
De licentiesleutel is uitgeschakeld op de licentieserver.
Neem contact op met Invantive License Desk over licentiecontractcode ‘L977702766’.

Dank voor het melden.

Door een bug is per abuis de licentiesleutel die Invantive zelf gebruikt voor Invantive Cloud gedeactiveerd hedenochtend omstreeks 06:30 UTC.

Een nieuwe licentiesleutel was in gebruik genomen om de nieuwe drivers zoals voor Officiele Publicaties van KOOP (NL) van Ministerie van Binnenlandse Zaken mogelijk te maken.

Deze deactivering is ongedaan gemaakt, waardoor Invantive Cloud weer zou moeten werken voor u.

Gelieve nogmaals te proberen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.