Twinfield: Toegang geweigerd. Company ontbreekt in request header (NLLEEG)

Bij het ophalen van tabellen uit Twinfield krijg ik voor een aantal tabellen (oa view accountmappingaccounts) onderstaande foutmelding. Andere tabellen zoals detailsV3 gaat wel goed. Wat is hiervoor een oplossing?

DataSource.Error: OData: Aanvraag mislukt: The remote server returned an error: (500) Internal Server Error.
Details
Reason = DataSource.Error
ErrorCode = 10122
DataSourceKind = OData

Ook het ophalen van de detailsV3 gaat niet goed. Na evaluatie krijg ik ook weer een foutmelding.

Aanvullen informatie

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

• de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom inclusief het SQL statement, tabelnaam en parameterwaardes.

Controleer gebruiker

Controleer zorgvuldig dat u zich aanmeldt op de Bridge Online-website die ook gebruikt wordt vanuit Power BI. U ziet alleen de verzoeken van de Invantive Cloud-gebruiker waarmee u zich aanmeldt op de website.

Foutmelding en tips per e-mail

Daarnaast zal de Invantive Cloud-gebruiker die de foutmelding heeft op zijn e-mailadres veelal een e-mail ontvangen met een foutmelding en tips als er sprake is van een foutmelding in Power BI, Power Query, Azure Data Factory, Qlik of Tableau.

Advies is om de spam van de betrokken gebruiker te controleren op dergelijke e-mails verzonden vanaf support@invantive.com.

Hierbij een screenprint van de Bridge Online Monitoring:

Is het mogelijk een screenshot toe te voegen exact volgens de boven beschreven specificaties van een gefaald request, dus bijvoorbeeld inclusief de titelbalk met de request ID?

Hierbij weer een screenshot. ik zie wel een aantal van de administraties die ik wil ophalen, maar vervolgens wordt dit toch weer afgebroken. Hoor graag wat de oplossing is
image