We hebben dagelijks problemen met het refreshen van de data. We hebben het telkens wel kunnen oplossen door de credentials opnieuw in te voeren, maar nu krijgen we een foutmelding. Wat loopt hier mis?
Unable to update connection credentials.
Unable to connect to the data source.
Either the data source is inaccessible, a connection timeout occurred, or the data source credentials are invalid.
Please verify the data source configuration and contact a data source administrator to troubleshoot this issue.
Details:
Microsoft.Mashup.Engine1.Library.Resources.HttpResource:
Request failed:
OData Version: 3 and 4, Error:
The remote server returned an error:
(500) Internal Server Error.
Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
de titelbalk met de request ID,
de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
de gehele rechterkolom inclusief het SQL statement, tabelnaam en parameterwaardes.
Controleer zorgvuldig dat u zich aanmeldt op de Bridge Online-website die ook gebruikt wordt vanuit Power BI. U ziet alleen de verzoeken van de gebruiker waarmee u zich aanmeldt op de website.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.