Ik heb het probleem verder weten te localiseren. Op Invantive Cloud hebben we twee databases die verbonden zijn met Teamleader Focus, elk voor een aparte BV. De connecties die tussen invantive en deze databases lopen zijn identiek voor zover ik kan zien. Voor de ene database wordt V2Flat.ProjectsAll wel uitgelezen en voor de ander niet. Voor beide databases kan ik de tabel wel uitlezen via de UniversalSQL Editor. Verder lijken beide instellingen identiek.
Kunt u meer informatie delen over de omgeving(en) waar dit om gaat?
Voor de custom fields zijn we afhankelijk van Teamleader. We zullen checken of Teamleader ondertussen custom fields op de lijst met projecten ondersteund.
De wijzigingen tussen september en 28 december 2024 door Teamleader zijn verwerkt in de driver; het betreft enkele nieuwe velden. Echter, de custom field-waardes zijn nog niet beschikbaar voor projecten.
Er zijn geen redenen bekend waarom de Teamleader V2Flat.ProjectsAll-view in de ene database wel zichtbaar zou kunnen zijn en in de andere niet. Het bestaan ervan is “hard” opgenomen in de programmatuur.
Advies is om de Bridge Online-cache te resetten op https://bridge-online.cloud via het menu rechtsboven voor de gebruiker waarmee de gegevens uitgelezen worden.
Let op: er zijn geen databases geregistreerd onder uw e-mailadres. Zorg er voor dat het resetten van de cache gebeurt onder de gebruiker waarmee de gegevens uitgelezen worden.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.