Verbinding maken met Exact via Tableau connector mislukt: 7C19CF64 Can't find entity type

Als ik de bridge URL gebruik in Tableau oData connector krijg ik de volgende foutmelding:

image

An error occurred while communicating with OData
Unable to connect to the server.
Check that the server is running and that you have access privileges to the requested database.
Error Code: 7C19CF64
Can’t find entity type:
Invantive.ExactOnlineREST.Financial.ReportingBalance@eol for entity set or singleton: ExactOnlineREST.Financial.ReportingBalance@eol

Wat gaat er dan fout?

En wordt de data in de Exact Online-database op Invantive Cloud ververst? Ik kan deze instelling niet vinden.

Voor gebruik met Tableau is het momenteel nodig om “bridge-online.cloud” te vervangen door “app-online.cloud”. Daarna zal deze foutmelding niet meer optreden.

In de toekomst zal dit mogelijk ook werken via de URL bridge-online.cloud, maar hierbij zijn we afhankelijk van het beschikbaar komen van een betere versie van een Microsoft-component.

Zie ook:

Gelieve voor deze vraag een aparte topic te starten en indien mogelijk de vraag aan de hand van een voorbeeld specifieker te maken:

En wordt de data in de Exact Online-database op Invantive Cloud ververst? Ik kan deze instelling niet vinden.