Vandaag hebben we direct onze limieten overschreden en krijgen we de melding ‘Too Many Requests’. Zie bijgevoegde screenshot voor een overzicht van de overschrijding.
Normale Exact Online-tabellen duren aan de Session I/O te zien absurd lang om in te laden. Heeft dit iets te maken met de huidige server status (Minor Service Outage). Daarnaast is de website van Invative zelf traag bij mij en mijn collega’s.
Is het daarnaast mogelijk om de limieten voor vandaag tijdelijk op te heffen, zodat we onze dagelijkse werkzaamheden kunnen voortzetten?
De hoofdoorzaak van de 429-melding is het overschrijden van de “Fresh Duration”. Deze limiet is tijdelijk opgehoogd.
Tussen 06:00 en 09:00 CET worden meer jobs actief dan de huidige infrastructuur kan verwerken. Invantive zal grootgebruikers gaan benaderen met verzoek om het tijdstip van het laden naar een ander tijdstip te verschuiven, zoals de avond voor 00:00 CET.
Voor 00:00 CET is er vrijwel geen activiteit op het platform.