Vandaag zijn weer alle limieten overschreden en komt de Too Many Requests error voor. Het duurt ook ontzettend lang om kleine Exact Online tabellen in te laden via OData. Over 30 minuten komt er een klant bij ons kantoor langs om gezamenlijk te ontwikkelen. Hiervoor hebben we data nodig via de OData-connectie. Kan iemand ons helpen?
Vanwege een kritische storing en de impact van het maken van een uitzondering op het Fair Use-beleid is het op dit moment niet mogelijk om vandaag hiervoor ondersteuning te bieden.
Advies is om de werking te verbeteren en via uw key-users contact te zoeken om te kijken hoe de duur van “Fresh Duration” verbeterd kan worden.
Tips voor de optimalisatie zijn te vinden op Fair Use Daglimieten voor een Betere Gebruikerservaring.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.