Mijn vraag is, hoeveel API calls heeft deze taak nu daadwerkelijk gekost (richting Exact)?
1630? of 1630-481 = 1149?
Ik heb het idee dat deze taak zwaar weegt in ons API call-verbruik maar ik wil graag inzichtelijk hebben wat nu de echte impact is op onze bundel aan API calls.
Het gaat om 1630 werkelijke API-aanroepen. De details hiervan zijn op te vragen via de button “Sessie I/O’s” bovenaan het scherm waar deze screenshot uit afkomstig is.
Bedankt voor de info.
De “API-aanroepen beantwoord uit Cache”, komen deze daar nog eens bovenop? Vrij vertaald: als die niet in de cache hadden gezeten, dan was het totaal van deze actie 1630+481 = 2111 API calls geweest?
Ik heb in de Sessie I/O’s gekeken, als ik het goed begrijp is iedere I/O een API call? Met uitzondering van degene die niet “connector” “InMemoryStorage” hebben:
Grofweg correct, indien de antwoorden niet deels uit HTTP-cache beantwoord hadden kunnen worden, dan waren er zeer waarschijnlijk 1630 + 481 API-calls nodig geweest.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.