Ik ben niet in staat al mijn rapportages te verversen wegens deze foutmelding over TotalApiCallsPerDay:
itgenboe656
Het doet zich sinds kort pas voor. Ik loop tegen limieten aan waar de totale API-aanvragen boven de 50.000 uitkomen, maar de verse API-aanvragen onder de 10.000 zitten. De cache staat standaard ingesteld op 16 uur, waarbinnen de rapportages worden ververst. Als een rapportage meermaals per dag wordt ververst, zou dit verder dus uit de cache moeten voorkomen.
Mijn vraag is: als verse aanvragen zo laag zijn, wat zijn dan überhaupt totale aanvragen en hoe kan het zo zijn dat ze zo extreem hoog uitvallen?
Zoals daaruit te zien is zijn er 57.263 requests naar ExactOnlineREST.Project.PjtTimeTransactions gedaan. Het gebruik van PjtTimeTransactionsIncremental zal een hele hoop API-requests schelen.
Advies is om de genoemde pagina nauwkeurig te bestuderen; de uitleg is daar te vinden. Het gebruik van *Incremental-tabellen met dit datavolume wordt sterk aanbevolen.
Als ik het dus goed begrijp gaat dit om het totaal aantal aanvragen die ik per dag doe om te downloaden. Wat kan hier dan de oorzaak van zijn dat dit zo gigantisch opblaast?
Als ik vandaag als een voorbeeld pak heb ik <5000 verse api verzoeken, <50.000 verse rijen en <280.000 totale rijen. Dit lijken mij geen absurde hoeveelheden. Toch zijn er bijna 60.000 totalen aanvragen geregistreerd. Ik voer in totaal 6 refreshes per dag uit.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.