Foutmelding bij één database

De afgelopen dagen heeft een van onze dashboards niet gerefresht. Als ik in de Bridge Online-monitoring duik krijg ik eerst deze melding:

itgeneor229
Er is geen dagcapaciteit meer beschikbaar voor Exact Online API gebruik op Exact Online divisie …
Optimaliseer uw API-gebruik of neem contact op met Exact Online Support om meer API-aanroepen per dag te krijgen dan de huidige limiet van 5,000-aanroepen, of probeer het morgen opnieuw.

Ik zag ook dat er bij iedere refresh van 1 table, ongeveer 10 of 12 regels erbij kwamen in de Bridge Online Monitoring. Dit betekent (denk ik) dat er meerdere API calls worden gemaakt voor 1 tabel, wat mij vreemd lijkt omdat de rauwe tabel zonder aanpassingen wordt ingeladen.

Om te testen of de database wellicht corrupt was, heb ik een nieuwe database aangemaakt in Invantive Cloud.

Daarna kreeg ik deze melding in de Bridge Online Monitoring:

itgendby013
Systeemfout.

kunnen jullie hierbij helpen?

De melding itgendby013 ontstaat als een verwijderde database benaderd wordt.

Advies is om alleen bestaande databases te benaderen.

Bij de itgeneor229 staan tips om deze op te lossen. Meer informatie is te vinden onder bijvoorbeeld:

Na het aanpassen van de database naam krijg ik nog steeds deze melding:

Gelieve zorgvuldig de vorige adviezen geheel te lezen.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.