Het probleem blijft bestaan bij meerdere tabellen in de dataset:
Kan iemand helpen met dit probleem?
De foutmelding itgenboe242
blijft zich voordoen en voorkomt dat mijn gegevens worden vernieuwd. Dat maakt het een stuk minder bruikbaar.
Is er een oplossing voor de itgenboe242
fout?
- Ik heb al gecontroleerd of de fout blijft bestaan op kantoor (WIFI vs kabel) vs thuis met en zonder de vpn.
- De netwerkverbinding gecontroleerd
- Gecontroleerd of de hyperlinks openen. Zie een van mijn vorige berichten voor meer voorbeelden:
- En alles opnieuw geprobeerd. Maar het probleem blijft bestaan.
Zijn er nog andere oplossingen die ik kan proberen?
Er is geen reden die kan worden vastgesteld op Invantive Cloud voor dit probleem, anders dan de reeds aangevinkte opties.
Het wordt aanbevolen om een ervaren Invantive consultant te raadplegen voor hulp.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.