Vandaag liep ik tegen het probleem aan dat AFAS geen data op leek te halen.
Na het aanzetten van de logs via: Collect Native Platform Call Data lijkt het er op dat het allemaal opgehaald wordt maar op een erg traag tempo.
Op dit moment haalt ie een transactie tabel op met ~85k lines. Normaliter ging dit volgens mij een stuk sneller. Ik zit momenteel op 1250 calls en als ik het goed begrijp betekent het onderstaande dat er pas 41.6k lines zijn opgehaald.
{ "skip" : 41600,
"take" : 100,
Is dit door een soort bottleneck van AFAS?
Script luidt als volgt:
local on error continue
set use-http-memory-cache-read@aonline false
set use-http-memory-cache-write@aonline false
set use-http-disk-cache-read@aonline false
set use-http-disk-cache-write@aonline false
set http-disk-cache-max-age-sec@aonline 72000
set log-native-calls-to-disk@aonline true
select * ...... etc x13.