Dit is geen bekend probleem in recente versies.
Advies is om de volgende stappen te doorlopen t.b.v. analyse:
- Sluit Excel volledig af, inclusief EXCEL.EXE onder Details in Windows Taakbeheer.
- Start Excel opnieuw.
- Controleer dat er maar 1 administratie geselecteerd is.
- Sluit Excel af.
- Ga naar de map
%USERPROFILE%\Invantive\Prd\Invantive Query Tool\
. - Kopieer
product-user.settings
uit deze map naar een tijdelijke plek zoals het bureaublad alsproduct-user-pre.txt
. - Start Excel opnieuw.
- Kies alle administraties.
- Sluit Excel af.
- Ga naar de map
%USERPROFILE%\Invantive\Prd\Invantive Query Tool\
. - Kopieer
product-user.settings
uit deze map naar een tijdelijke plek zoals het bureaublad alsproduct-user-post.txt
. - Start Excel opnieuw.
- Controleer dat het probleem optreedt.
- Ga naar de map
%USERPROFILE%\Invantive\Prd\Invantive Query Tool\
. - Kopieer
product-user.settings
uit deze map naar een tijdelijke plek zoals het bureaublad alsproduct-user-problem.txt
. - Stuur zowel
product-user-pre.txt
,product-user-post.txt
enproduct-user-problem.txt
per e-mail naar support@invantive.com. Vermeld hierbij de URL van dit topic.
Waar vind ik %USERPROFILE%
?
Zie Hoe vind ik %USERPROFILE%\invantive?
Wat staat er in product-user.settings
?
In product-user.settings
staat niet-securitygevoelige informatie per product zoals Invantive Query Tool in XML-tekstformaat:
- gebruikte verbindingen en hun configuratie,
- aantal statistieken,
- beperkte audit trail op deze gegevens.
De bestanden zijn te bekijken via Notepad of een andere teksteditor.
Mocht dit geen soelaas bieden, dan zal als volgende stap om een trace gevraagd worden zoals beschreven in Ondersteuning bieden bij Data Hub en andere on-premises producten.