Invantive Control voor Excel Installatiewizard voortijdig beeindigd

Omdat mijn administraties steeds gedeselecteerd worden.

N.a.v. topic Bij opnieuw opstarten/verbinden Invantive Control for Excel worden Exact Online administraties steeds gedeselecteerd wil ik versie 23.0.18 installeren. Bij installatie van deze update krijg ik de melding Invantive Control voor Excel Installatiewizard voortijdig beeindigd

Wat is hieraan te doen?

Is het mogelijk om de schermafdrukken van de stappen uit het installatieproces toe te voegen?




Dank!

Als u de hyperlink “Bekijk logbestand” kiest, kunt u de inhoud daarvan hier toevoegen?

Per email verzonden.

De 23.0-release bleek op sommige Windows-apparaten niet installeerbaar door het ontbreken van delen van de Windows-omgeving. Een oplossing hiervoor is verwerkt in meer recente releases vanaf 23.0.23.

Gelieve de installatie nogmaals te pogen met de versie die te downloaden is op:

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.