Invantive Control start niet meer op

Heb een nieuwe tablet en Invantive Control start niet meer op in Excel, terwijl hij wel als actieve invoegtoepassing in de toepassingen staat (zie afbeelding). Dat laat mij denken dat hij wel gedownload is zoals het hoort. De vraag is nu hoe ik het programma opstart in Excel. Heb het gevoel dat ik iets heel simpels over het hoofd zie om heel eerlijk te zijn.

De Excel add-in Invantive Control bestaat uit twee onderdelen die beiden als invoegtoepassing aanwezig moeten zijn:

  • Invantive Control for Excel (Invantive.Excel.Starter.vsto)
  • Invantive Control Functions (Invantive Control functions.xlam)

De “Invantive Control Functions” is wel zichtbaar als invoegtoepassing en zelfs als actieve invoegtoepassing. De “Invantive Control for Excel” is niet zichtbaar.

Geadviseerde stappen:

Adviesresultaat moet zijn:

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.