Invantive Control wordt niet opgestart bij openen Excel

https://apps.exactonline.com/nl/nl-NL/V2

Goedemiddag,

Ik zie in de app center geen koppelingen meer teug. Voorts kan ik mijn excel report niet meer updaten, waarschijnlijk werkt de koppeling niet meer.

Wat is uw vraag cq. wat voor probleem treedt er op?

Als ik Excel model open dan krijg ik geen connectie en zie ik de add-in niet terug in menu. Meestal krijg je schermpje waarin je gebruikersnaam Exact moet invullen.

Mogelijk biedt dit artikel handvatten om de add-in weer terug te krijgen:

Thanks. Effe opnieuw opstarten. Hopelijk gaat het lukken

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.