Bouw 7 API vraag- informatie kan ik in de Odata feed niet vinden

Zie ook heimdall.bouw7.nl – POST /project / hoursEstimatePerHourTypes
In de GET /project/{project} kun je ze weer ophalen. Hiervoor geldt hetzelfde veld.

De gerealiseerde uren komen uiteraard uit het uren endpoint.

Dit werd door EXACT aangegeven maar in de Odata feed kan ik deze informatie niet terugvinden.

Het lukt niet om de vraag te interpreteren. Kunt u een meer uitgebreide uitleg geven wat u wilt bereiken en waarnaar u verwijst op Heimdall van Bouw7 (bijvoorbeeld met screenshots)?

Dit is helaas het enige dat ik vanuit Exact te horen krijg over hoe ik bij deze data moet komen…
Is het mogelijk om hierover te bellen?

Kunt u beschrijven wat u zoekt?

Als alternatief kan via een kort consult gekeken worden of er op basis van consultancy een alternatief is.

Data dat wij in Bouw 7 zetten maar niet in de OData feed terug komt.

Dit heb ik eerder gehad en toen werd de data vanuit invantive niet doorgezet om via OData opgehaald te kunnen worden.

Als we hier morgen even kort over kunnen bellen zou dat super zijn.

Advies is om duidelijker te beschrijven wat u zoekt cq. wilt bereiken.

Kunnen wij vandaag even bellen omdat ik niet weet hoe ik dit duidelijker kan omschrijven.
Bouw 7 zegt data via API te verzenden maar deze data kan ik via Odata niet ophalen.

Deze informatie komt in de tabellen niet mee.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.