Data niet compleet

In Exact Online staan 17 verkooporders met datum vandaag (16-04-2024), maar ik krijg er maar 7 terug nadat ik zojuist in Power BI de data ververst heb. Wat kan de oorzaak van dit probleem zijn?

Advies is om te kijken in Invantive Bridge Online Monitoring of de bijbehorende download uit cache komt of niet.

Meer informatie is te vinden in:

Ik heb cache reset aangeklikt voordat ik ging refreshen maar hij geeft alsnog aan dat de refresh vanuit de cache is gedaan. Zojuist nogmaals geprobeerd en hetzelfde resultaat. Ik zal ongetwijfeld zelf wat verkeerd doen maar ik heb geen idee wat…

Advies is om anders de vervalduur van de cache af te wachten. Deze kan op de database ook voor de toekomst gewijzigd worden. Bestaande cache-entries behouden echter hun oorspronkelijke levensduur.

Specifiek voor incrementele-tabellen lijkt er sprake van problemen binnen het Exact Online-platform zelf. Dit treedt op bij elke softwareversie van Invantive, ook versies die voorheen betrouwbaar draaiden.

Verdere berichten op:

U zult via een ander kanaal benaderd worden met het verzoek voor delegatie om te kunnen vaststellen of uw omgeving ook aan de daar omschreven eigenschappen voldoet.

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.